GBS KALLO 2de kleuterklas

GBS KALLO 2de kleuterklas

donderdag 16 mei 2019

2 kla "Een tocht door de Jungle".




Beste ouders,

Mijn naam is Louise Slangen. Ik studeer aan de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen en volg een professionele bacheloropleiding voor kleuteronderwijs. Zoals jullie al weten loop ik al een tijdje stage in de 2de kleuterklas van juf Anja en meester Joris. 

Volgende week is het zover, dan neem ik weer de klas van uw zoon/dochter voor een hele week over. Als thema werk ik een hele week rond jungle. Tijdens deze week gaan we ons helemaal inleven en voorbereiden om zaterdag 25 mei er een fantastisch schoolfeest van te maken.

Hebben jullie thuis iets van wilde dierenknuffels liggen dat we een week zouden kunnen gebruiken dan mag je dat gerust meebrengen. Je moet zeker niets aankopen want ik breng zelf ook wat knuffels mee naar de klas.

Op dinsdag 21 mei ga ik samen met een paar kleuters fruitsalade maken met exotisch fruit zoals banaan, mango, ananas,… Dat gaat door in de voormiddag vanaf 10:30u. Als er ouders kunnen en zin hebben mag je zeker mee helpen met het snijden van het fruit. Alle hulp is zeker welkom! Geef ons maar een seintje!

Ik kijk uit naar volgende week!

Met vriendelijke groeten

Juf Louise






Geen opmerkingen:

Een reactie posten