GBS KALLO 2de kleuterklas

GBS KALLO 2de kleuterklas

dinsdag 9 oktober 2018

2 kla " Dierendag 4 oktober"


Dag iedereen,
 Op 4 oktober was  het "DIERENDAG
en hebben we onze huisdieren eens extra in de aandacht gezet.

We knipten de oren van een konijn, poes of hond uit en 
schminkten ons in een dier .
Herken je ons nog ?


We leerden ook een nieuw liedje over dieren...en zongen uit volle borst...
"Hoera voor de dieren , groot en klein.
Voor mijn hond en mijn hamster
en mijn lief konijn.
Hoera met mijn lint, hoera met mijn vlag.
Wij vieren DIERENDAG !"
  
Voor alle lieve dieren GROOT en klein....
een hele fijndierendag.
Kapoenen verwen jullie dieren maar alle dagen ... dat verdienen ze

Alle dierenvriendjes van 2 kla
Juf Anja en  meester Jo

Voor meer foto's kijk even op volgende link :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten