GBS KALLO 2de kleuterklas

GBS KALLO 2de kleuterklas

dinsdag 13 maart 2018

2 KL : Mijn papa is de liefste, de sterkste, de stoerste, de gekste, de grappigste,...!

Hallo iedereen,

Binnenkort is het Vaderdag dus daarom zetten wij papa extra in de aandacht in onze klas!
Kijken jullie even mee wat we gisteren en vandaag deden?

We vertelden in de kring over onze papa: mij papa is heel erg lief, als ik verdrietig ben geeft hij mij een dikke knuffel om mij te troosten, mijn papa is beresterk, mijn papa kan lekker koken, mijn papa heeft een luide stem,...
Zo kwamen we veel te weten over al de papa's van ons klasje :)!

We kleefden op een papier wat onze papa graag doet. We konden bijvoorbeeld kiezen uit: auto rijden, het gras afdoen, pannenkoeken bakken, een pintje drinken, stofzuigen, de was doen, in een boek lezen, achter de computer zitten, TV kijken,...









We deden hamertje tik aan de tafel.










We speelden met moeren en bouten. Er waren bouten in alle maten en soorten: lange en korte en dikke en dunne. Wij moesten de juiste moeren bij de bouten zoeken.







We scheerden onze 'baard' zoals papa dat ook doet, dit vonden onze kapoenen geweldig!
En wat deden ze dat goed :)!






















We leerden een leuk versje in: maar dat is nog een geheimpje ;)! 
We luisterden naar het verhaal: 'Raad eens hoeveel ik van je hou?' 

Vele groetjes uit de tweede kleuterklas! 
Alvast een fijne Vaderdag :)! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten