GBS KALLO 2de kleuterklas

GBS KALLO 2de kleuterklas

dinsdag 11 oktober 2016

2kla Dierendag = 4 oktober 2016


Dag iedereen,
Vorige week was ons thema : onze lieve huisdieren,
want op 4 oktober was  het
"DIERENDAG"
 
  
"Hoera voor de dieren , groot en klein.
Voor mijn hond en mijn hamster
en mijn lief konijn.
Hoera met mijn lint, hoera met mijn vlag.
Wij vieren DIERENDAG !"
 
 We schilderden een schild van een schildpad.
We tekenden de schubben van een vis (voorbereidend schrijven)
We knutselden ons eigen huisdier
met kosteloos materiaal
 
We hebben heel wat geleerd over onze hond, poes, vis,
cavia, hamster, waterschildpad enz...
  
Voor alle lieve dieren GROOT en klein....
een hele fijne dierendag.
Kapoenen verwen jullie dieren alle dagen ... dat verdienen ze
 
Alle dierenvriendjes van 2 KLa
Juf Sophie en  meester Jo
 
meer foto's zie je via volgende link
https://goo.gl/photos/YWVD42VcbkZomZtE8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten